Laptop szervíz – Pc szerviz – számítógép szervíz
8. kerület, ingyenes kiszállással házhoz megyünk.
HÁZHOZ KIJÁRÓ SZÁMÍTÓGÉP-LAPTOP JAVÍTÁSI szolgáltatásunk FOLYAMATOSAN ÜZEMEL! Számítógép szervíz 8. kerület
Nem indul a számítógépe-laptopja? Hibás működést tapasztal? Lassú?
Hívja szervizünket, mondja el a hibajelenséget, kérjen időpontot, és szervizes kollégánk otthonába, irodájába érkezik a megbeszélt időpontban:
+3630 684-32-45
Gyors, pontos munkavégzés, kedvező árak!
Nem kapcsol be a számítógép? Működés közben megáll, újraindul? Nem működik az internet? Akadoznak a programjai? Furcsa hibaüzeneteket kap?Számítógépe teljesen lelassult? Router, wifi beállítási problémákba ütközik, Kevés a memória, melegszik a számítógép, nem tud filmeket zenéket lejátszani ?Teljesen ellepik a reklámok a számítógépét? Nem tud már internethez kapcsolódni?
Laptop szervíz 8. kerület – Pc szerviz 8. kerület – számítógép szervíz 8. kerület, ingyenes kiszállással házhoz megyünk.
- Vírusok, kémprogramok felderítése, törlése.
- Zavaró reklámablakok eltávolítása.
- Operációs rendszerek, és egyéb programok telepítése
- Számítógépének szoftveres hibaelhárítása a helyszínen.
- Lelassult számítógép karbantartása, teljesítmény növelése.
- Számítógép lassulások megszüntetése. Sebességoptimalizálás.
- Nem indul a számítógépe? Lefagyott, nem induló PC-k újra használhatóvá tétele.
- ADSL, WIFI, internet elérését szeretné megosztani? Internet kapcsolat beállítása.
- Router konfigurálás, beállítás, csere.
- Merevlemez, optikai, CPU, RAM, egyéb eszközök cseréje helyszínen.
Akkor nézzük hogyan is működik egy kijáró szerviz:
A legfontosabb, hogy telefonos megkeresés esetén minél részletesebb hibaleírást kapjuk (nem kell számítástechnikai szakszavakkal), mivel nekünk is fel kell készülnünk a javítás jellegéből adódó problémák elhárítására a helyszínen.
(Gondolok ilyenkor arra, hogy olyan alkatrészeket vigyünk ki a helyszínre, amivel meg tudjuk oldani a problémát, mivel beláthatja mindenki, hogy egy kijáró szervizesnél nem lehet mindig ott egy számítástechnikai üzlet árukészlete.)
Ez több szempontból is előnyös:
Ha beadjuk gépünket egy szervizbe, akkor nem tudjuk nyomon követni a javítási folyamatot, nem kérhetünk menet közben apró beállításokat, finomhangolásokat.
Sok olyan szoftveres hibajelenség van, amit érdemesebb az ügyféllel együtt elhárítani, mert ő tudja pontosan mire van neki szüksége és lehet, hogy egy szervizbe leadott gép éppen nem produkálja azt a hibát.
Legfőbb előnye a helyszíni javításnak a hibaelhárítás gyorsasága, nem vesz több napot igénybe a javítás, azonnali megoldást lehet találni a hibák 90%-ban helyszínen is.
Internet, router, levelezés beállítása, finomhangolása csak helyszínen oldható meg a leghatékonyabban.
A javítás eredményéről azonnal meg lehet győződni, a gép felgyorsítása szembeötlő!
Sokszor van olyan, hogy egy hibajelenségnek (pl. lassulás, lassú internetelérés,fagyás, leállás, újraindulás) nem csak egy okozója van a gépben hanem kettő vagy akár három is. Ezeket a helyszínen mind át lehet tekinteni és az esetek 90%-ban meg is lehet oldani.